سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU

یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU

 یونیت صندلی

یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU

یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU یکی از تجهیزات دندانپزشکی است که جزء ابزار اصلی دندانپزشک در درمان بیماران دهان و دندان میباشد بنابراین انتخاب یک یونیت دندانپزشکی استاندارد و با کیفیت سبب آرامش پزشک و رضایت بیمار و افزایش کیفیت درمان می گردد. یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU ابزار های لازم را در اختیار پزشک قرار می دهد و به طور کلی از 4 قسمت صندلی ، جعبه باکس ، چراغ رون و کراشوار (لیوان پرکن- دستشویی و ساکشن) تشکیل شده است . خرید یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU مطمئنا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود، محصولی که از کار کردن با آن لذت خواهید برد.

ویژگی یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU پارس طب :

تابلت دستیار با قابلیت کنترل کامل صندلی و چراغ

موتور گیربکسی 220 ولت

زیر سری 2 محوره با قابلیت تنظیم برای کودکان

روکش صندلی با کیفیت و قابل شستشو در رنگ های مختلف

باکس یونیت متصل به صندلی همراه با کاسه کراشوار سرامیکی  متحرک و ساکشن آبی و هوایی

پدال چند منظوره با قابلیت کنترل صندلی و چراغ

چراغ 22.000 لوکس هالوژن و امکان سفارش چراغ LED همراه با سنسور No Touch (آپشن)

یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU  دارای جا لیوانی و سینی (تری) لایت کیور

دارای آبگرمکن، مخزن آب اضطراری و تابوره

1 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش

برای خرید یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU با ما تماس بگیرید .

یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU :

یکی از تجهیزات و لوازم دندانپزشکی اصلی و مهم در حرفه دندانپزشکی یونیت صندلی یونیت صندلی یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU  می باشد .

دستگاه یونیت دندانپزشکی شامل یونیت ، صندلی ، چراغ و کراشوار می باشد . یونیت دندانپزشکی باید مطابق با استاندارد عمومی الکتریکی IEC60601-1 باشد و کلیه سطوح ظاهری یونیت ، چراغ و صندلی باید به گونه ای باشد که در اثر شستشو با مواد شوینده و ضدعفونی کننده ، از نظر خوردگی ماهیت آنها غیرقابل تغییر باشد و میکروب و مواد آلاینده به داخل آن نفوذ نکند.

چرا  یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU  ؟

شاسی صندلی ، پشتی صندلی ، تشک صندلی ، زیر سری و زیردستی از اجزای اصلی صندلی دندانپزشکی می باشند . شاسی سه قسمت فوقانی ، میانی و تحتانی دارد که توسط لوله های فولادی و بوش های برنزی حرکات تاشونده و بدون لرزش دارند . پشتی صندلی از جنس فایبرگلاس بوده و توسط موتور تغییر زاویه پشتی جا به جا می شود . پوشش پشتی از جنس پارچه های قابل شست و شو و غیر قابل اشتعال بوده و انحنای سطح خارجی آن با فیزیک بدن کاملا متناسب است . زیر سری های دندانپزشکی دارای قابلیت تغییر ارتفاع ، تغییر زاویه زیر سری و تغییر زاویه زیر گردن می باشد . برای اینکه بیمار بتواند از قسمت راست بر روی صندلی قرار بگیرد ، زیر دستی دندانپزشکی در سمت چپ نصب می شود . با خرید یونیت پارس طب میتوانید خواسته های خود را تامین نمایید . یونیت پارس طب تمام آنچه را که انتظار دارید برآورده می سازد .

یونیت صندلی پارس طب شیلنگ از بالا مدل صدف Sadaf SU تومان30,900,000 است.